måndag 29 september 2008

Poppy talar ut om sin måltorka

Efter måndagens träning lyckades vi fånga Christoffer Molander för en kort intervju angående den måltorka som plågat hans sinne i exakt 21 perioder. Det var en väldigt sargad Christoffer som vi fick prata med, då han numera är Intersports egna lilla bitch och jobbar 13 timmar per dag.

Efter intervjun så klargjorde Poppy att han gärna hör "21 Perioder!" från samtliga som träffar honom dagligen fram tills fredag kväll, då han ska visa oss alla hur man gör mål på riktigt!

Kramiz <3

T.L

10 kommentarer:

Anonym sa...

Poppy och jag ligger lika i skytteligan!

Förresten, är det någon som har en cykel som jag kan
1) få
2) få låna
3) få köpa?

Jag måste ha en cykel!

Anonym sa...

det är väl bara att ta en ?

Anonym sa...

jag jobbar inte så.

Anonym sa...

HAHAHAH

Anonym sa...

stoffe fixar för en 20 spänn

Anonym sa...

då köper jag

Anonym sa...

kom till mig skäggetorp har cyklar på vinden

Anonym sa...

vart i skäggetorp bor du då?
jag kan betala i natura för jag har inga pengar nu. Är ju bara student!

Anonym sa...

Ny frontfigur för H2...joakim westling!! Han är numera vårat ansikte utåt..

Anonym sa...

vem är joakim?