lördag 4 oktober 2008

Vinst mot Torshälla

Då har vi alltså kammat hem säsongens andra 3-poängare efter att ha besegrat Torshälla hemma i sporthallen. Slutresultatet skrevs till 4-2 (0-0, 1-2, 3-0) efter att Kakan nätat 2 ggr, Erik en gång och..... nu mina damer och herrar: POPPY MOLANDER GJORDE MÅL! Det tog till slut 24 perioder eftersom målet gjordes i den tredje perioden. Dock kan ju detta egentligen inte räknas som ett mål då det var väldigt fult. Vi vet i nuläget inte vad Poppy betalade Torshällaförsvararen som slog in bollen i eget mål, men det ryktas om att det betalades i någon form av natura och att båda parter var väldigt nöjda.

Matchen vinns väldigt rättvist eftersom vi lyckas stänga deras spel väldigt bra i vår zon. Alla i laget får beröm för den här segern och ingen speciell ska höjas till skyarna (kanske Torshällaförsvararen) då ingen föll ur ramen.

SILLY SEASON

Ut: Anton Karlsson, Back - Från H2 till H1

In: Duong Ha, Back - Från H1 till H2
In: Mattias Wiggur, Back - Från H1 till H2

Nu ska vi vara snälla mot gubbarna den lilla tid som de ska spendera hos oss. Vi har fått in rapporter om att Wiggur gillar färgen rosa och har därför förberett en handduk med färgen rosa och texten "Du vet väl om att du är värdefull" inbroderat. Duong i sin tur får en kexchoklad.

Nu taggar vi till inför torsdag då vi åker ner till Vimmerby i säsongens 4-e omgång!

XoXo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med min cykel? /Crosby

Anonym sa...

jag tycker att duong förtjänar mina röster

Anonym sa...

Skattegården 84 där har du den, jag tar natura betalningen, är sugen på fetisch,