söndag 21 september 2008

Modeikon eller pajas?

Efter matchen mot Lillån så gick laget skilda vägar inför kvällen. De små barnen, som skulle spela JuniorAllsvenskan på söndagen, fick ta sina moppar hem och dricka mjölk medans de äldre planerade att mötas hemma hos Daniel "DJ" Johansson. Detta sker efter att DJ tjatat konstant så fort slutsignalen ljöd på "de äldre" att de ska gästa hans lilla crib. "Jag bor mitt emot Gina Tricot" säger en stolt DJ efter att han lyckats övertala oskulden Erik med flera. Nej, knappast DJ. Snarare mitt emot Gränden!

Väl hemma hos DJ bjuds det på otroligt bögig musik och väldigt många dåliga skämt från vår egna fågel, Mårten. Det var en gång, och den var sandad var Mårtens absoluta favoritskämt och vi fick höra den åtskilliga gånger!

Kvällens höjdpunkt, och själva meningen med det här inlägget är DJ-s spektakulära (?) skjorta som han inhandlat för 1200:-

Erik
Seriöst DJ du får inte ha på dig den där!

DJ
Men vadå? Jag garanterar dig att jag kommer hem med en tjej ikväll!

DJ var väldigt bestämd och enormt självsäker då han menade att skjortan drar till sig uppmärksamhet då vi andra var lite mer skeptiska till detta.



Modeikonen DJ i sin omtalade Ralph Lauren skjorta

Skjortans färger:

Blå
Grön
Röd
Orange
Rosa
Lila

Gul
Vit

1 kommentar:

Anonym sa...

I Älmhult är det inte bara möblerna man får sätta ihop själv tydligen..